fbpx
loader-logo

Piekarnia i Cukiernia Kajmak

Piekarnia Kajmak to firma z długoletnią historią i tradycją tworzenia wypieków z Niechanowa. Jej początki sięgają 1958 roku. Mieszkańcom województwa wielkopolskiego zapewnia szeroki wybór swojskich chlebów, pieczywa i domowych ciast wypiekanych zgodnie z autorską recepturą.

Nasz zespół odpowiedzialny był w latach 2018 i 2019 za opracowanie strategii komunikacji marketingowej marki oraz prowadzenie stałych działań w social mediach z uwzględnieniem kampanii FacebookAds. 

Przygotowując kontent dla marki Kajmak opieraliśmy się przede wszystkim na trzech wartościach: tradycji, rodzinnej więzi oraz lokalnego patriotyzmu.

Odtwórz wideo

Komunikacja marketingowa Kajmak na Facebooku

  • Treści prezentowane na łamach fanpage’a firmy skupiał się wokół takich tematów, jak: przybliżenie odbiorcom oferty i nowości piekarni, informowaniu o właściwościach prozdrowotnych poszczególnego składników pieczywa,
  • dzieleniu się pomysłami na oryginalne przekąski z wykorzystaniem pieczywa Kajmak,
  • dostarczaniu treści rozrywkowych,
  • przypominanie o ważnych, tradycyjnych świętach oraz wydarzeniach, jak i tych mniej oczywistych – jak np. dzień piekarza, występy piłkarskiej reprezentacji Polski czy nawiązanie – w ramach Real Time Marketingu – do premiery nowego filmu z serii Star Wars.
kajmak_05
kajmak_06
kajmak_08
kajmak_09
kajmak_10
kajmak_11
kajmak_12

Jeżeli chodzi o oprawę wizualną publikowanych treści w kreacjach oprócz produktów i fotografii sytuacyjnych, wprowadziliśmy także autorskie elementy ilustracyjne.

kajmak_14
kajmak_16
kajmak_15
kajmak_17
kajmak_18
kajmak_19

Pan Pączuś

Stworzyliśmy sympatycznego brand hero – Pana Pączusia, który regularnie gościł na łamach profilu piekarni.

kajmak_20
kajmak_21
kajmak_22

Krótkie formy animowane

W związku z dynamicznym rozwojem treści wideo na Facebooku w naszych działaniach nie zabrakło treści animowanych.