fbpx
loader-logo

Element Cosmetics

marka kosmetyczna dla odkrywców

Czasami warto przełamać schemat. Współpraca z nową marką kosmetyczną _Element Cosmetics właśnie na tym się opiera. Poznajemy nową twarz miejskiej dżungli, niebanalne składniki oraz nieznane zastosowanie kosmetyków. Wcielamy się w rolę odkrywców, którzy zboczyli z głównej, wydeptanej ścieżki.

_Element Cosmetics to marka kosmetyków, na którą składają się cztery linie dla kobiet: z filtratem śluzu ślimaka, seria antyoksydacyjna, seria wzmacniająca włosy i przeciw zmarszczkom.

#Odkrywaj

To marka dla odkrywców i odkrywczyń. Ale, aby coś odkryć nie zawsze trzeba wyruszać na koniec świata. Bo fajni ludzie, miejsca, rzeczy są tuż obok nas – na co dzień.

Koncepcja komunikacji marki _Element Cosmetics skupia się przede wszystkim na odkrywaniu – składników, których na co dzień nie spotyka się w kosmetykach. Język, jakim marka _Element się posługuje i opowiada o pielęgnacji, wychodzi poza schemat – bez mydlenia oczu, owijania w bawełnę i czarowania.

#Pielęgnuj

Opowiadając o produkcie, _Element Cosmetics przedstawia niecodzienne triki pielęgnacyjne, które ułatwiają życie i ukazują nowe role, w których mogą sprawdzić się produkty, mające z założenia zupełnie inne zastosowanie.

#KobiecyElement

Działania _Element Cosmetics w mediach społecznościowych wychodzą poza kosmetyczny świat. Uniwersum marki to także ciekawi ludzie, których poznajemy w ramach akcji #KobiecyElement.

Bohaterki projektu to inspirujące kobiety, które odkrywają rzeczywistość i żyją według swoich zasad. Oswajają miejskość, czują rytm, którym pulsuje miasto, a przez betonową dżunglę kroczą własnymi ścieżkami. Poprzez swoje codzienne życie doświadczają miasta we wszystkich jego aspektach i swobodnie się po nim poruszają. Jednocześnie żyjąc w sposób zrównoważony (life-work-balance) i dobrze się przy tym bawiąc. Poznasz je odwiedzając blog: www.kobiecyelement.pl.

W ramach akcji przeprowadziliśmy wywiady m.in. z wokalistką Mery Spolsky, joginką Basią Tworek, z dziewczynami z Wake Up&Squat, projektantką i współtwórczynią HOP Design  Kingą Chmielarz-Hulak, djką i super mamą Marią Tymińską czy Prezes Elfa Pharm – Dorotą Topolską

Twarzą marki i całej akcji jest kosmonautka, kobieta wykonująca „męski” zawód. Autorką ilustracji jest krakowska projektantka i ilustratorka – Mmuffin, czyli Monika Klicz.

Marce _Element Cosmetics towarzyszyliśmy w trakcie ważnych momentów, jakimi były zmiany w identyfikacji produktowej poszczególnych serii oraz wprowadzenie nowej linii – kosmetyków męskich.

Więcej informacji o naszych działaniach związanych z serią męską znajdziecie w osobnym artykule – kliknij w ten link.

W związku z potrzebą ewolucji marki _Element Cosmetics zaproponowaliśmy nowe podeście do treści wizualnych marki i oprawy graficznej publikacji w mediach społecznościowych. Posługując się techniką kolażu prezentowaliśmy produkty zestawiając je z abstrakcyjnymi w formie wycinkami krajobrazu i miejskiej przestrzeni.

Dzięki tym zabiegom uzyskaliśmy świeżą, intrygującą kompozycję. Motywem przewodnim fotografii produktowych i lifestyle’owych stały się też lustra, których odbicia ukazywały surrealistyczny, nieznany świat i były nawiązaniem do archetypu Odkrywcy. Każda seria kosmetyków miała również swój kolor przewodni, do którego staraliśmy się nawiązać w trakcie projektowania oprawy.