fbpx
loader-logo

Męski Element

W 2020 roku marka _Element Cosmetics wprowadziła na rynek męską linię kosmetyków.

Opracowaliśmy key visual, który wpisywał się w tożsamość marki i nawiązywał do designu opakowań.

Tożsamość marki oparta została o archetyp Odkrywcy.

Mężczyzny aktywnego, chętnie uprawiającego sport i spędzającego czas poza domem, który śmiało wychodzi poza strefę komfortu. 

Równocześnie zależało nam na zachowaniu spójności z działaniami podejmowanymi w ramach komunikacji produktów z pozostałych, kobiecych serii. Dlatego też rozwiązania wizualne, które wypracowaliśmy przy męskiej linii zaadaptowaliśmy do kobiecego _Elementu, o czym opowiadamy tutaj.

Bieg po emocje

W połowie lipca ruszyła kampania promująca #MęskiElement i Bieg po Emocje. Charity Runner Szymon Makuch, który rozpoczynał właśnie przygotowania do swojego charytatywnego biegu stał się ambasadorem marki. Bieg po Emocje to akcja charytatywna, w ramach której Szymon postanowił pokonać w 10 dni trasę 780 km z Helu do Krakowa, by zebrać środki na rehabilitację Łukasza Daty.

W trakcie trwania kampanii i biegu nie zabrakło emocji. Szymon i jego team biegli codziennie, w słońcu i w deszczu, każdy dzień zaczynając o 3.45 rano. Pokonali trasę 18 maratonów. Pod koniec trwania akcji doznał poważnej kontuzji i nie był w stanie kontynuować biegu. Pałeczkę przejęli jego przyjaciele – Oksana, Aleksandra i Kuba, a Szymon towarzyszył im, motywował i wspierał w fizjoterapii.

meski_anty-radio
meski_grosik
mesk_szymon

Wyzwanie Element

W mediach społecznościowych zachęcaliśmy do udziału w zrzutce na rehabilitację Łukasza i rozpoczęliśmy #WyzwanieElement.

Trwający 20 dni challenge rozgrywał na Endomondo, Stravie, Instagramie i dedykowanej kampanii grupie na Facebooku.

Codziennie na Insta Stories _Element Cosmetics pojawiało się nowe wyzwanie przygotowywane przez nasz zespół i Szymona. Zaczęliśmy od nietrudnych zadań, symbolicznych aktywności w duchu Ciałopozytywności (body positive), by w dniu rozpoczęcia biegu podkręcić tempo. Uczestnicy wyzwań byli także nagradzani zestawami kosmetyków marki. Uczestnicy challenge’u na Endomondo pokonali blisko 230 tysięcy kilometrów – to ponad 5 okrążeń globu wzdłuż równika.

Finał biegu po emocje

Na ostatnim odcinku Biegu po krakowskich Błoniach nasi runnerzy nie biegli sami 

— na trasie wsparli ich inni biegacze, a na dachu Centrum Sportu Niepełnosprawnych Cracovia czekał wiwatujący tłum.