Od 2017 roku jesteśmy odpowiedzialni za wszystkie działania marketingowe oraz publikacje PR Patio Deweloper. Wspieramy markę zarówno jeżeli chodzi o reklamę tradycyjną i outdoor, jak i aktywność online za pośrednictwem własnej strony internetowej, bloga oraz mediów społecznościowych.
Wielkim sukcesem naszej współpracy z podwarszawskim deweloperem jest fakt, że już w pierwszym miesiącu działań sprzedaliśmy pierwsze dwie nieruchomości dla klienta i przez te wszystkie lata udowodniliśmy, że właściwie zaprojektowana komunikacja w mediach społecznościowych może być bardzo skuteczna.
Szczególnie w kontekście sprzedaży. Opowiadamy o tym w naszej animacji:
Treści publikowane na fanpage’u marki dzielimy na trzy główne segmenty tematyczne: treści sprzedażowe, informacyjne oraz lifestyle’owe.
Content sprzedażowy w mediach społecznościowych przybiera formę wizerunkową opartą o wizualizacje osiedla, wnętrza oraz kreację, w których wizualizujemy potrzeby oraz styl życia przyszłych mieszkańców inwestycji.
Inny rodzaj treści sprzedażowych to content animowany, taki jak wirtualne spacery 3D po inwestycji, sekwencje oparte na planie oferowanego mieszkania lub domu, pokazujące jak mogłaby wyglądać zaaranżowana nieruchomość.
Stawiamy na content wideo i animowane treści – nie tylko sprzedażowe, ale także lifestyle’owe dotyczące aranżacji własnego mieszkania czy domu.
Przykłady animacji life style czy cinematiców:
Dla obecnych, ale i przyszłych klientów Patio Deweloper, którzy poszukują inspiracji dotyczących wykończenia oraz urządzania wnętrz tworzymy bloga. Blog jest regularnie aktualizowany o nowe artykuły. Na jego łamach przybliżamy najciekawsze trendy wnętrzarskiej, dzielimy się praktycznymi poradami i omawiamy różnego typu rozwiązania aranżacji domu.
Dla Patio przygotowywaliśmy również publikacje PR, reklamy prasowe i artykuły sponsorowane.