Opracowaliśmy key visual, który wpisywał się w tożsamość marki i nawiązywał do designu opakowań.
Mężczyzny aktywnego, chętnie uprawiającego sport i spędzającego czas poza domem, który śmiało wychodzi poza strefę komfortu.
Równocześnie zależało nam na zachowaniu spójności z działaniami podejmowanymi w ramach komunikacji produktów z pozostałych, kobiecych serii. Dlatego też rozwiązania wizualne, które wypracowaliśmy przy męskiej linii zaadaptowaliśmy do kobiecego _Elementu, o czym opowiadamy tutaj.
W trakcie trwania kampanii i biegu nie zabrakło emocji. Szymon i jego team biegli codziennie, w słońcu i w deszczu, każdy dzień zaczynając o 3.45 rano. Pokonali trasę 18 maratonów. Pod koniec trwania akcji doznał poważnej kontuzji i nie był w stanie kontynuować biegu. Pałeczkę przejęli jego przyjaciele – Oksana, Aleksandra i Kuba, a Szymon towarzyszył im, motywował i wspierał w fizjoterapii.
Trwający 20 dni challenge rozgrywał na Endomondo, Stravie, Instagramie i dedykowanej kampanii grupie na Facebooku.
Na ostatnim odcinku Biegu po krakowskich Błoniach nasi runnerzy nie biegli sami
— na trasie wsparli ich inni biegacze, a na dachu Centrum Sportu Niepełnosprawnych Cracovia czekał wiwatujący tłum.