fbpx
loader-logo

Herla Cosmetics

HERLA to marka luksusowych kosmetyków pielęgnacyjnych łącząca najnowsze osiągnięcia nauki z bogactwem najcenniejszych składników naturalnych.
Do naszych głównych zadań należało opracowanie strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych, opracowanie jednolitego i spójnego systemu oprawy wizualnej oraz prowadzenie stałych działań komunikacyjnych w Internecie.
Przykładowe fotografie produktowe dla marki HERLA

Kosmetyki z mikrodrobinkami złota – i nie tylko – są wdzięcznym materiałem do zdjęć. Zobacz, jak wydobyliśmy ich blask.

Wszystkie treści tekstowe przygotowywane były zarówno
w j. polskim, jak i angielskim. Zagraniczni partnerzy
i dystrybutorzy marki zyskali atrakcyjny content do własnych działań promocyjnych.

Przykładowa publikacja na fanpage marki

Wiedziałaś, że ludzkie ciało aż w 70% składa się z wody? Zadbaj o właściwe nawilżenie swojej skóry. W kosmetykach z serii Hydra Plants umieściliśmy “eliksir młodości”, czyli kwas hialuronowy, który stymuluje produkcję elastyny i kolagenu. Dzięki kremowi na dzień nawodnisz skórę, a dodatkowo zapewnisz jej ochronę przed promieniowaniem UVA/UVB. Z kolei innowacyjny kompleks Legactif™ sprawi, że skóra pod oczami będzie bardziej wypoczęta 💦 

Did you know that the human body is 70% water? Provide your skin with optimal hydration. We have put the “elixir of youth”, which is hyaluronic acid, in our Hydra Plants line, to stimulate the production of elastin and collagen. The Intense hydrating day cream spf 15 will hydrate your skin, and provide it with UVA/UVB protection. What is more, the innovative Legactif™ complex will make the skin around your eyes look more relaxed.

Kosmetyki HERLA to kilka linii. Dlatego też postanowiliśmy stworzyć mikro identyfikację i key Visual dla każdej z serii. Dzięki temu podkreśliliśmy różnice w działaniu, właściwościach poszczególnych linii oraz zaakcentowaliśmy różnorodność zastosowanych w recepturze składników.

GOLD SUPREME

złoto, kolory ziemi, aby osiągnąć efekt kontrastu – królewskie zestawienie kolorów (szafir, rubin, szmaragd), biżuteria, złote praliny, skarby ziemi, prestiż.

BLACK ROSE

dzika róża, róża damasceoska, róża Baccara, organiczne kształty (nawiązanie do płatków róż), satyna, aksamit.

HYDRA PLANTS

 Krople, fale, płynne struktury, oleiste, lejące, mieszaniny farb, lódbryły.

INFINITY WHITE

Światło, geometria, kryształy, lustra, gra świateł, iluminacja, hologram, szkło, jasność, biel, szarość, perły, diament, marmury, wapienie.

herla_171

LUXURY BODY CARE

Krajobrazy przyrody, rośliny, owoce, skarby natury, zieleń, niebieski, orientalizm, egzotyka, estetyka azjatycka, slow life.