Green Pharmacy
Green Pharmacy to znana i lubiana zarówno w Polsce, jak i zagranicą marka kosmetyczna, której produkty przeznaczone są do kompleksowej pielęgnacji. Inspiracją dla stworzenia jej receptur jest bogata tradycja ziołolecznictwa obejmująca rośliny o sprawdzonym działaniu takie jak wyciąg z pokrzywy, kojący rumianek, olejek łopianowy czy odżywczy ekstrakt z róży.
![green-111](https://brandoncontent.pl/wp-content/uploads/2019/04/green-111.jpg)
Z marką Green Pharmacy rozpoczęliśmy współpracę pod koniec 2018 roku, opracowując nową strategię komunikacji oraz key visual dedykowany działaniom w mediach społecznościowych, który z czasem ewoluował w bardziej nowoczesną stylistykę.
![green-22](https://brandoncontent.pl/wp-content/uploads/2019/04/green-22.jpg)
Dla Green Pharmacy wykonaliśmy blisko 500 publikacji w social mediach, autorskich fotografii produktowych, lifestyle'owych oraz grafik.
![](https://brandoncontent.pl/wp-content/uploads/2019/04/greenlogostrona-1-300x139.png)
![green_3333](https://brandoncontent.pl/wp-content/uploads/2019/04/green_3333.jpg)
![green_04_twoo](https://brandoncontent.pl/wp-content/uploads/2019/04/green_04_twoo.jpg)
O tym jak zbudowaliśmy strategię komunikacji marki Green Pharmacy i jakie podjęliśmy działania, szczegółowo opowiadamy w naszym case study i artykule zatytułowanym „Jak prowadzić media społecznościowe marki kosmetycznej”.