Green Pharmacy
Green Pharmacy to znana i lubiana zarówno w Polsce, jak i zagranicą marka kosmetyczna, której produkty przeznaczone są do kompleksowej pielęgnacji. Inspiracją dla stworzenia jej receptur jest bogata tradycja ziołolecznictwa obejmująca rośliny o sprawdzonym działaniu takie jak wyciąg z pokrzywy, kojący rumianek, olejek łopianowy czy odżywczy ekstrakt z róży.

Z marką Green Pharmacy rozpoczęliśmy współpracę pod koniec 2018 roku, opracowując nową strategię komunikacji oraz key visual dedykowany działaniom w mediach społecznościowych, który z czasem ewoluował w bardziej nowoczesną stylistykę.

Dla Green Pharmacy wykonaliśmy blisko 500 publikacji w social mediach, autorskich fotografii produktowych, lifestyle'owych oraz grafik.



O tym jak zbudowaliśmy strategię komunikacji marki Green Pharmacy i jakie podjęliśmy działania, szczegółowo opowiadamy w naszym case study i artykule zatytułowanym „Jak prowadzić media społecznościowe marki kosmetycznej”.